5 Şubat 2017 Pazar

SECHSKIES

SELAM!

40'a merdiven dayayan genç adamlar.

1997'de kurulan bir erkek grubudur. 
6 kişiden oluşmaktadır. Fakat 2000 yılında bir konser vererek dağıldıklarını duyurmuşlardır.
2016'nın Nisan ayında Kore'deki bir program sayesinde bir sürpriz konser verdiler.
 Programın adı 'Infinity Challege'.
Bu konserden sonra da tekrar birleşmeye karar verdiler ve YG şirketi ile anlaşma imzaladılar. Fakat yola 5 kişi devam etme kararı aldılar.
Ko Ji-yong kendi işinin başında olmak istediğini belirterek gruba dahil olmadı.

Eski şarkılarıyla geri dönüş yaptılar.
Bu şarkılardan ikisini bu aralar çok fazla dinlediğim için onları sizlerle paylaşmak istedim.


SECHSKIES - COUPLE

Eskisine göre şimdi daha iyisindir
İçimdeki boşluğu sen doldurdun
Bu harika dünyada bunalmaya başladım
Geçmişteki diğer yarımı bulmaya çalışırım, yolumu kaybettim
Hayatımda bugünü ne kadar bekledim, bilmiyorsun
Hayal gibi hissettiriyor
Yalnız değilim artık, seninleyim
Oh aşkım çok yoruldum
Neden beni bulman bu kadar uzun sürdü?
Oh aşkım seni seviyorum
Bütün saniyelerini şimdi benimle harcayabilirsin
Bir ya da iki olur
Kalbimin derinliklerine kazınmış acı, şimdi hayatımın sonuna kadar renklendi
Sadece sana ihtiyacım var
Beni hatırla
Şuan sana söz veriyorum
Seni seviyorum
Sana her şeyi vereceğim
Şimdi evin, kalbim
Gelmeni kaç gün bekledim biliyor musun?
Şimdi herkesin önünde elini sımsıkı tutacağım.
Şimdi beraber olacağız
Oh aşkım çok yoruldum
Neden beni bulman bu kadar uzun sürdü?
Oh aşkım seni seviyorum
Bütün saniyelerini şimdi benimle harcayabilirsin
Geçmişteki bütün yükünü unut
Benimle yeni anılar yaşamanı heyecan ile bekliyorum
Oh aşkım çok yoruldum
Neden beni bulman bu kadar uzun sürdü?
Oh aşkım seni seviyorum
Bütün saniyelerini şimdi benimle harcayabilirsin


Sözleri ve ritmi sizce de çok güzel değil mi?
Klibi de çok içten olmuş hele şu kış günlerinde tatlılıklarıyla içimizi ısıtacak cinsten. :)
Sahne performanslarını da izlerseniz çok güleç yüzlü olduklarını görmüş olacaksınız.
Pozitif enerji saçıyorlar. :)

Her hafta en çok dinlediğim kpop parçalarını sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. 
Belki sizlere de seçenek sunmuş olabilirim. :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın.

2 yorum:

  1. There words şarkıları da çok hoş :)) Bunun sözleride güzelmiş. Dinlediklerini paylaşma fikrini sevdim. Bekliyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o da güzel , teşekkürler ve lütfen beklemede kal. :)

      Sil

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)