6 Şubat 2017 Pazartesi

MIRACLE IN CELL NO.7 - 7. HÜCREDEKİ MUCİZE - 2013

SELAM!
Zihinsel özürlü bir babanın küçük kızı için neler yapabileceğini görmeye hazır mısınız?
Filmi izlemeye başlamadan mendillerinizi yanınıza almayı unutmayın.



KONUSU: Yang Woo (Ryu Seung Ryong), zihinsel özürlü bir babadır. Küçük kızı ile beraber yaşamaktadır. Bir gün eve giderken bir kız çocuğunun düştüğünü görür ve ona yardım etmeye çalışır. Fakat onu gören insanlar bu davranışını yanlış anlarlar ve kızın ölümünden Yang Woo'yu suçlarlar. Yang Woo hapishaneye gönderilirken, küçük kızı da yalnız kalmaktadır. Kızı babasını kurtarmak için avukat olmaya karar verir ve avukat olur. Babasının masumiyetini ispatlamak için uğraşmaya başlar.

Birçok Kore filmi izledim ve çoğunu da beğendim fakat bu film hepsine fark atar. Dram türünü seven biri olarak beni çok fazla etkiledi. Sizde benim gibi dram türünü daha çok seviyorsanız bu film tam da size göre. Baştan sona kadar ağlayacağınıza eminim.
Özellikler küçük kızın oyunculuğuna hayran kalacaksınız ve sonrasında da Yang Woo'nun o saf kalbini çok seveceksiniz. 
Suçu yüzünden hücredeki arkadaşlarından da şiddet gören Yang Woo'ya sonrasında onlarda inandı ve kızına olan sevgisini gördüler. Küçük kızı onun yanına getirmek için ellerinden gelen her şeyi yapmaya çalıştılar.
Küçük kızı bir şekilde hapishaneye, babasının yanına sokmayı başarırlar. Onlar da küçük kızı öyle çok severler ki hücre resmen ev havasına bürünür.
Küçük kız hapishaneye, babasının yanına girmiş olsa da kısa zaman sonra oradan çıkartılmak zorunda kalacak ve gidecek hiç kimsesi olmadığı için hapishane müdürü onu himayesi altına alacak. 
Küçük kızın tek istediği babasının yanında olmaktır. Öyle ki hapishane müdürüne; 'Beni de tutuklayamaz mısınız?' diye sorar.

Küçük hesaplar peşine düşen insanlar, Yang Woo'nun sonrasında suçsuz bulunmasını istemeyecekler.
Yang Woo'nun kızına olan sevgisini de kullanacaklardır ve kızı ile tehdit edeceklerdir. 

Küçük kız, hapishane müdürünün himayesinde büyür ve babası için avukat olur. Kaç yıl geçmiş olsa da babasının masumiyetini ispatlamak için uğraşacaktır.

Kızımızın istediği bir çanta vardır ve bu çanta hikayesi de içinizi burkacaktır.

Filmimizi daha da çok anlatmak istiyorum ama spoi vermemek de istiyorum. :)
Bu yüzden kısa bir şekilde anlatmak istedim.
Küçük kızın büyümüş halini Park Shin Hye canlandırmaktadır.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)