27 Ekim 2016 Perşembe

Love in the Moonlight - Moonlight Drawn by Clouds (Ay Işığında Aşk)

   İçinizi ısıtan bir dizi izlemeye ne dersiniz?
Bu dizi yayınlanmadan önce teaserları çok dikkatimi çekmişti ve kesinlikle ben bu diziyi izlerim demiştim. İlk defa bir dizi hakkında böyle bir yargıda bulundum çünkü ben biraz kararsızımdır bir diziye başlamam baya bir sıkıntılı olur. Bu dizi de beni çeken bir şey vardı. Belki de çeken şey Park Bo-Gum'un gülüşüdür. :)
                                                    Eğlenceli Teaser'ımız da bu :) 

 
   
    Gelelim dizimizin konusuna; Hong Ra-On (Kim You-Jung) erkek kılığında dolaşan, erkeklere aşk mektupları yazmalarında yardımcı olan bir genç kızdır. Bir müşterisi için yazdığı mektup sayesinde Veliaht Prens (Park Bo-Gum) ile karşılaşır. Ne Hong Ra-On, Veliaht Prensi tanıyordur ne de Veliaht Prens Hong Ra-On'un kız olduğunu biliyordur. Diziyi komedi türüne sokan olay da burada başlıyor zaten :)
     Hong Ra-On'un bir gruba olan borcu yüzünden saraya satılır ve Veliaht Prensle orada karşılaştığı an oradan kaçmak ister ama bu pek mümkün olmayacaktır. Artık bir harem ağası olacak olan Hong Ra-On, Veliaht Prensin hep yanında olacaktır.


     
      Dizi hep komedi türünde ilerleyecek değil tabi :) Veliaht Prensimizin romantik halleri yüzünüzde sıcacık bir gülümsemeye yol açacaktır, hazırlıklı olun. Dramı da tabiri caizse dibine kadar yaşatıyorlar. En azından ben yaşadım :)
      Dizi geçen hafta tamamlandı bu yüzden gönül rahatlığıyla başlayabilirsiniz. Ben yayınlandığı süre zarfında başladığım için beklemek bir işkence olmuştu ama tekrar izlemek istediğim bir dizi oldu. :)
      Dizilerin Ost'ları sizin için önemli mi? 
      Eğer öyleyse bu dizinin Ost'larına bayılacaksınız. Bir Ost seven olarak bunu size söyleyebilirim :)


                                                                Diğer Oyuncular

Jinyong (B1A4) - Kim Yun-Seong

Kwang Dong-Yeon - Kim Byung Yeon



Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın :)

4 yorum:

  1. Bu diziyi başından sonuna izledim. Kızların, erkek kılığına girip, erkek gibi davrandığı diziler ve filmler hep ilgimi çekmiştir. Bu diziyi de sırf bu yüzden takip ettim. Ancak, bu tarz konularda Tayvan/Çin/Tayland yapımları daha başarılı bana göre Kore yapımlarına göre. Özellikle "Bromance" vardır mesela, son dönem Tayvan yapımı. Oradaki erkek kılıklı kız, rolüne cuk oturmuştur kanımca. Amma velakin bu dizideki harem ağası kızımızın o kadar " BENNNN KIZIIIMMMMM " diye bariz şekilde kız olduğu bellidir ki açıkçası daha ilk anda bile kız olduğunu pat diye anlarsınız zaten. Yani madem daha erkeksi bir kız seçselerdi diyesi geliyor insanın. Misal, Jugglers daki esas kızın kankisi bir kız!!! var ki aslında tam bu dizinin harem ağası olurdu işte yeminle. Dizideki kıza gelirsek, o kadar narin, o kadar temiz yüzlü, o kadar mini-mini ki yani bırak harem ağasını bebek olarak oynatsan gideri olur o derece kız olduğu belli. Neyse, tarihi Kore dizisi sevenlere tavsiye ederim. Gerçi kıyafetleri hariç, tarihi yönünden ziyade prensle-harem ağası kızımızın romantik-komedi tadında ki aşkları ön plandadır. Esas kız ve oğlan o kadar genç gösteriyorlar ki belki daha teenage yaş grubuna hitap eden bir tarafı da var bu dizinin. Not, herkesin tarihine saygımız sonsuz elbet ama şu Koreli erkeklerin kıyafetleri abicim eskiden de tam bi felaketmiş yani. Bir türlü sevemiyorum kafalarına taktıkları şu acayip şapka mıdır nedir o siyah şeyi. Komik mi desem, tuhaf mı desem, gülünç mü desem vallahi kelime bulamıyorum. O yüzden pek Kore tarihi filmlerine ilgi duymam sırf şu şapkaları yüzünden. Tek sevdiğim belki de " Faith " olmuştur. Bak şimdi işin içinde Lee Min Ho varsa şapka-mapka dinlemem izlerim:)))) Ayy kıyamam kafasındaki " o şeye " rağmen bayıla-bayıla izlemiştim o diziyi de. Şiddetle tavsiye olunur. Hem o korkunç şapkaları, hem fütüristik - tarih içerikli olsa da Lee Min Ho yani.

    En Dip Not: Biliyorum benim yorumlarım fazla uzun oluyor umarım sıkmıyorum. Her ne kadar sürç-i lisan ediyorsam affola. Ama söz konusu Kore dizi ve filmleri ve oyuncuları olunca kendimi tutamıyorum işte. Kusuruma bakmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore'de bir erkeğe peruk takınca kıza dönüştüğü için bu kızında erkek olması yadırganmaz demişler demek ki :) Hele bir de ekstra bebek yüzlü bir erkek ise bu peruğu takan ayırt bile edilemeyecek hale geliyor :)
      Ben kıyafetlerini seviyorum ya uçuş uçuş tam benlik :))
      Ben maalesef Lee Min Ho'ya ısınamayanlardanım o yüzden bir şey diyemeyeceğim :(

      Sil
  2. Elbette zevkler ve renkler tartışılmazmış. Ben de zaten kıyafetlerinden ziyade tarihi film ve dizilerde erkeklerin kafalarına taktıkları o " şapkamsı " şeye takıntılıyım o kadar. Yoksa evet giydikleri ki " HANBOK " deniyor sanırım geleneksel kıyafetlerine lafım yok.

    Ama Lee Min Ho'ya gelirsek, işte orada ayran içtik ayrı düştük:)))) tühhhh üzüldüm bak şimdi ona ısınamamana. Gerçi çoğu fanı onu " Boys Over Flowers " la severler lakin ben City Hunter ve Faith'de müthiş beğenerek izlemiştim kendisini. Çoğu efemine, bebeksi, narin Koreli erkek oyuncuya göre daha bir erkeksi bulduğum Koreli nadir erkek oyunculardandır bu çocuk bana göre. Ayyy, bak yine tutamadım dilimi ama sence de öyle değil mi??? yani evet hepsi değil belki ama çoğu baktığında kadınsı Koreli erkek oyuncuların. Hatta bazıları kızlardan bile daha alımlı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Heirs dizisinde izlemiştim öyle itici gelmemişti ama bir dizi de sırf o var diye de izlemem, böyle bir ısınamama yani benimki :)
      Evet, çoğu Koreli erkeklere göre daha erkeksi :)

      Sil

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)