10 Şubat 2017 Cuma

DEFENDANT

''Ben mi öldürdüm?''


Suçlunun kim olduğu hakkında tereddüt yaşayacağınız bir cinayet.

KONUSU: Park Jung Woo (Ji Sung), evli ve bir kızı olan, işini sağlam yapan bir savcıdır. Bir suçlunun peşinden giderken, onu araştırırken bir sabah uyandığında kendisini hapishanede bulur. Neden orada olduğu hakkında bir şey hatırlamamaktadır ve tek hatırladığı şey ise kızının doğum günü gecesidir. Cinayet suçu ile hapishanede olan Park Jung Woo hafızasını geri kazanıp kendini temize çıkarmaya çalışacaktır.

Park Jung Woo'nun ilgilendiği son dava bir cinayet davasıdır. Büyük bir şirketin varisinden birisi bu cinayet ile suçlanmaktadır. Suçlu bir şekilde belirlense de Park Jung Woo olayın üzerine gitmektedir ve bir şeylerinde ters gittiğini öne sürmektedir.

Bu şirketin varisleri ikiz kardeşlerdir. Büyük kardeş Cha Sun Ho (Uhm Ki Joon) şirketi yönetmektedir. Küçük kardeş Cha Min Ho (Uhm Ki Joon) ise serseri olarak tanımlayacağımız bir karaktere sahiptir. Cinayet olayıyla da bu küçük kardeş suçlanmaktadır. 


Cinayetin suçlusu bir şekilde açığa çıksa da Park Jung Woo'nun şüpheleri dinmememiştir. (Burada fazla açıklama yapmıyorum spoi'ye girmemesi için)

Dizimizin türü polisiye, suç, dramdır. Bu tür dizileri ben daha çok seviyorum ve o çözülemeyen gizemleri ile dizi beni içine daha da çok çekiyor.
Dizi beni ilk bölümüyle tatmin etti. Bir dizinin ilk bölümü zaten o dizi hakkındaki görüşlerimizi açık bir şekilde belirlememizi sağlıyor.
Düşünsenize bir sabah uyanıyorsunuz ve kendinizi hapishane de buluyorsunuz. Oysaki dün gece kendi evinizde, yatağınızda yatıyordunuz. Siz bunu iddia ederken o gecenin üzerinden 4 ay geçtiğini öğreniyorsunuz.

Park Jung Woo'nun yaşadığı bu olay ile de aslında çevresindeki insanların hiçte doğru insanlar olmadığını görecek, göreceğiz.
Paranın ve makamın gücünü kötü işlerde kullanan o kadar çok kişi göreceğiz ki ve arkadaşlıkların aslında içten pazarlıklı olduğuna da şahit olacağız.


PARK JUNG WOO - JI SUNG
İşini sağlam yapan bir savcıdır. Bir sabah uyandığından gözlerini hapishane hücresinde açar ve cinayetten hüküm giydiğini öğrenir.
Fakat hafızasını kaybetmiştir ve kendi bile kendinden şüphe duymaya başlar.




CHA MİN HO-SUN HO - UHM KI JOON
CHA SUN HO, büyük bir şirketin başkanıdır.
CHA MİN HO, bir işte dikiş tutturamamış ve babası tarafından hor görülmüştür. Bir gün bir cinayete karışır ve abisi ile birlikte hayatları da değişir.







KANG JUN HYUK - OH CHANG SUK
Park Jung Woo'nun 15 senelik arkadaşı ve meslektaşıdır. Park Jung Woo'nun davasındaki savcıdır. 
Peki arkadaşlığı gerçekten de samimi mi?










SEO EUN HYE - KWON YOO Rİ (YURİ)
İşini hakkıyla yapmaya çalışan bir avukattır. Park Jung Woo'nun da avukatı olmak ister ve ona yardım etmeye çalışır.









Aslında kadroda Ji Sung'un olması bu diziye beni çekti. Oyunculuğunu Secret Love'da sevmiştim ama Heal Me Kill Me'deki oyunculuğuyla yeteneğini tavan yaptırdı.

 Dizi güncel olarak devam etmektedir. 6 bölüm yayınlandı ve 16 bölüm olacaktır.
Yayın günleri ise Pazartesi-Salı'dır.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)