1 Şubat 2017 Çarşamba

ESSENCE TEKLİ FAR - THE GRAMMY GOES GRAMMY 19

MERHABA~
Kış mevsimindeyiz diye parlamayalım mı? :)


Büyük ihtimalle çoğunuz essence markasının sedefli tekli farlarını görmüşsünüzdür. Bir süredir çoğu blogger bu sedefli farları aydınlatıcı olarak kullandıklarını söylüyorlar.
Öncesinde bir aydınlatıcı geçmişim olmadığı için bu farları aydınlatıcı olarak kullanmak aklıma yattı ve bir alışverişimde bu 19 numaralı farı aldım.
Öncelikle çok beğenerek kullandığım bir markadır. Çoğu farını ve rimelini kullandım bu yüzden bu farla ilgili çok bir şüphem olmadan aldım. Standına uğradığımda illa tekli farlarına bakmam lazım çünkü gerçekten güzel renklere sahip oluyorlar. Pigmentasyon olarak da şuan bende bulunan farları göz önünde bulundurmam gerekirse gayet başarılı diyebilirim.



Benim farım 19 numara fakat sadece bu tonu yok, daha farklı tonlarda da seçenekleri var. Biraz daha gri alt tonlu ve soğuk bir renk benim kullandığım.

Sim sim durmayan bir far ve aydınlatıcı olarak da kullandığınızda sizi disko topuna çevirmeyecek. :)
Yapısı çok yumuşak ve pigmentasyon olarak da çok çok iyi durumda. Tek dezavantajı, yumuşaklığı yüzünden düşürmediğim halde küçük küçük parçalara ayrıldı ama bu benim için sorun teşkil etmiyor. 
Ben göz makyajlarımda mat farlardan çok bu tür sedefli farları kullanmayı seviyorum. Gözlerim küçük olduğu için sedefli ve açık tonlardaki farları kullanmaktayım. Sanki daha büyük gösteriyormuş gibi düşünüyorum. :)

6 tl'ye sahip olabileceğiniz en güzel iki işlevi olan bir ürün. Pigmentasyonu oldukça iyi olduğu için fırçanıza çok fazla ürün almasanız bile iyi sonuçlar elde edebiliyorsunuz. Küçük bir tekli farın size çok fazla bir zaman yeteceğine eminim.


Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)