29 Ocak 2017 Pazar

Weightlifting Fairy Kim Bok Joo - Halterci Kim Bok Joo

Selam~
16 bölüm boyunca sizi gülümsetecek bir dizi izlemeye ne dersiniz? 
Tam bir gençlik dizisi ama entrikaların olmadığı bir gençlik dizisi. :)
Dizimiz 2 hafta önce final bölümünü yayınladı ve ben hemen sonrasında diziye başladım, 2 günde bitirdim. Evet 2 günde bitirdiğimden de anlaşıldığı üzere dizi beni hemen içine alıp götürdü diyebilirim. Aslında çok fazla bir beklenti içinde başlamamıştım fakat beklediğimden de çok iyi çıktı. Ön yargı ile başladığım dizinin resmen fanı oldum diyebilirim. :)

KONUSU: Halterci Bok Joo'nun (Lee Sung Hyung) ilk aşık oluşunu konu almaktadır. Gençlik, romantizm ve spor dizisidir. 
   Yüzücü Jung Joon Hyung (Nam Joo Hyuk) ile aynı üniversite de olan Bok Joo ufak bir kaza sonucunda tanışırlar. Fakat asıl tanışmaları yanlış anlaşılma üzerine olacaktır. Görüldüğü gibi iki gencimizin tanışmaları pek de hoş olmamaktadır. :)
   Komedi dizilerinde bile hep ufak bir dram işlenir fakat bu dizi dediğim gibi 16 bölüm boyunca sizi gülümsetecek. Kim Bok Joo'nun o saf kalbine siz de aşık olacaksınız ve bazen içinize burkacak fakat sonunda sizi gülümsetmeyi başaracak.


Bir çoğunuz belki de diziye başrol oyuncuları yüzünden başlamıyor olabilir çünkü ben bunu çok fazla yapıyorum. Evet biliyorum hiç doğru bir şey yapmıyorum. :)
Başrol kızımız Chesee in the trap dizisinde rol aldı ve eminim ki izleyen herkesin antipatisini kazanmıştır. Fakat bu dizi ile o oluşturduğu izlenimi tamamen yok etmektedir. Eğer benim gibi düşünenleriniz varsa bir şans verin.

LEE SUNG KYUNG - KIM BOK JOO
20 yaşında, başarılı bir haltercidir. Babası sporcu olduğu için Bok Joo da bir sporcu olmuştur. Halter takımın en iyilerindendir. Bir adam ile tanıştıktan sonra halteri isteyip istemediğini düşünmeye başlar. Bu halterci kız saf bir aşığa dönüşecektir.





NAM JOO HYUK - JUNG JOON HYUNG
Spor okulunun yüzme bölümünde olan Joon Hyung dışarıdan soğuk bir izlenim vermektedir. Fakat aslında çok şakacı ve sempatik bir karaktere sahiptir. Yakışıklı ve başarılı bir öğrenci olduğu için okulda popülerdir. Küçüklüğünde yaşamış olduğu bir travma sonucunda her ne kadar yarış dışında başarılı olsa da yüzme yarışlarında bir türlü başarılı olamamaktadır. 







  

 Kim Bok Joo ile hayallerinizi gerçekleştirmeyi gerçekten de isteyip istemediğinizi sorgulayacaksınız. Belki de Bok Joo da kendizi göreceksiniz. Kim bilir belki de kurduğunuz hayaller gerçekleştiğinde size mutluluk vermeyecektir. Bu yüzden kurduğunuz hayaller gerçekleşmediğinde kendinizi kapatmayın, umudunuzu yok etmeyin.

                                          Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)