2 Şubat 2017 Perşembe

ESSENCE GET BIG LASHES WATERPROOF

Kirpikleri tam bir pırasa düzlüğünde olanlar el kaldırsın!
Üzülmeyin çünkü bu yazıdan sonra kirpikleriniz tam bir kıvırcık olacak. Tamam tamam hemen konuya geçiyorum. :)

Düz kirpiklere elveda!

İşte kahramanımız bu maskara ve ben bu maskarayla tabiri caizse aşk yaşamaktayım.
Uzun zamandır Essence markasının maskaraları çok konuşulmakta özellikle pembe olanı çok konuşulsa da benim kirpiklerimle bu maskarası daha iyi anlaştı.


Bir görsel paylaşarak hemen ne demek istediğimi anlatacağım sizlere.
Kirpiklerim gördüğünüz üzere uzun olmasının yanında dümdüz ve yere bakıyorlar. Bu yüzden de hiç bir zaman uzun olmasına sevinemedim, ta ki bu maskarayı deneyene kadar. 
Benim bir maskaradan beklentim; kirpiklerimi kıvırması, bunu yapması benim için yeterli fakat bu maskara kirpiklerimi dolgun da gösteriyor.


Normal bir maskara asla bu görüntüye ulaşmamı sağlamıyor. Evet kirpik kıvırıcı da kullanıyorum fakat diğer kullandığım maskaralar da kıvırıcının da hiç bir işlevi olmuyor.
Ben göz makyajlarımı bol gölgeli ve eyelinerlı kullanırım. Fakat eyeliner kirpiklerin etkisini biraz da olsa yok ediyor. Bu maskarayı kullanmadan önce asla eyelinersız makyaj yapmamıştım ama artık eyeliner da kullanmasam oluyor çünkü kirpiklerim istediğimden de fazla bir şekilde kıvrılıyor. Fotoğraftaki görüntüye tek katta ulaştım ama isteğe göre 2.katta uygulanabiliyor.

Eğer sizin de kirpikleriniz benim ki kadar düz kalmakta inatçı ise kesinlikle bu maskaraya bir şans vermenizi öneririm. Hem çok uygun bir fiyatı var hem de bulunması o kadar da zor değil. 9-10 tl gibi bir fiyata almıştım ve şuan 2.sini de bitirmek üzereyim. Bu maskaradan sonra yeni bir maskara denemeye cesaret edemiyorum aynı sonucu alamam diyerek. 
Sorularınız varsa sorabilirsiniz.


Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)