17 Şubat 2017 Cuma

CONFESSION - 2014

Arkadaşlıklar sonsuza kadar sürebilir mi?

KONUSU: Üç adam ortaokul yıllarından beri arkadaşlardır. Hyun Tae (Ji Sung), evli ve bir kızı vardır. Ayrıca adalet duygusu yüksek olan bir itfaiye görevlisidir. In Chul (Joo Ji Hoon), sigorta şirketinde şef olarak çalışmaktadır ama dolandırıcı olarak bilinmektedir. Min Soo (Lee Kwang Soo) ise küçük bir dükkanda çalışmaktadır. Bir gün In Chul ve Min Soo yardım amaçlı, iyi niyetli olarak iş yapmaya kalkarlar fakat bu iş düşündükleri gibi gitmez ve suçlu konumuna düşerler. Bu olay sonucunda da arkadaşlıklarını sorgulamaya başladıklarına şahit olacağız.

Hyun Tae'nin annesinin kumarhane, oyun salonu tarzında bir işletmesi vardır. Bu yüzden de Hyun Tae ailesi ile görüşmemektedir. Babası da hastadır ve onlarla In Chul ilgilenmektedir. Bir gün oyun salonunu ziyarete giden In Chul, Hyun Tae'nin annesinin 'Keşke burayı bir yakan olsa da buradan kurtulsam' söyleminin üzerine plan yapmaya başlar. Hem sigorta parası ile babasını tedavi ettirip hem de oyun salonu olmazsa Hyun Tae'nin de annesi ile arasının iyi olacağını düşünen In Chul bu düşüncelerini Min Soo ile paylaşır. Min Soo ise Hyun Tae için bunu kabul eder ve planlarını hayata geçirmeye başlarlar. Fakat bu planları umdukları gibi gitmez ve bir şekilde oradan suçlu olarak ayrılırlar.


Ji Sung'un filmleri arasında bu filmi gördüğümde izlemek istedim. Türünü suç, gerilim olarak görmüştüm fakat yine gittim dramı buldum. :)
Oyunculardan ikincisinin de Joo Ji Hoon olduğunu gördüm ve Düşlerimin Prensi'ndeki prens olduğuna inanamadım. Hatta film boyunca da Joo Ji Hoon'un sahnelerinde sürekli eski halini gözümün önüne getirip durdum. Ben Düşlerimin Prensi'ndeki oyunculuğundan başka bir yerde görmemiştim ve bu yüzden ufak çaplı bir şok geçirdim. :) Fakat oyunculuğu tek kelime ile mükemmeldi.
Üçüncü oyuncumuz ise, Running Man'in Zürafası Lee Kwang Soo ama onu böyle ciddi rollerde görünce yadırgayan bir tek ben miyim? :)

Bu üçlünün birleşimi çok uyumlu ve güzel olmuş. Ji Sung'un daha çok başrol olabileceğini düşünmüştüm fakat Joo Ji Hoon ve Lee Kwang Soo daha çok ön plandalardı. Bu bir olumsuzluk değil tabi ki de çünkü Ji Sung üzerinden hikaye yürüyor.









JI SUNG - HYUN TAE

İtfaiye görevlisi olarak çalışmaktadır. Evlidir ve bir kızı vardır. Hep doğrunun yanında ve peşinde olmuştur bu yüzden de ailesinin yaptığı işi doğru bulmamaktadır. Bunun için de ailesiyle arasına mesafe koymuştur.







JOO Jİ HOON - IN CHUL

İyi bir hayat yaşamaktadır ve daha da iyi olmasını ister. Sigorta şirketinde çalışmaktadır ama sigorta parası almak isteyen müşterilerine yalan yanlış olaylar ile kazalar yaşatır. Bu yüzden de onu dolandırıcı olarak bilmektedirler.










LEE KWANG SOO - MIN SOO
Küçük bir işletmede çalışmaktadır ve iki arkadaşını da ailesi gibi görmektedir. Saf bir yanı olsa da içinde fırtınalar kopan biridir. Arkadaşlarının iyiliğini en çok düşünen Min Soo'dur












Kasvetli bir havaya sahip olması beni hiç sıkmadı ve merak ederek izlediğim bir oldu. Bu tarz filmler herkesin seveceği türden olmayabiliyor. Ben böyle suç ile birlikle harmanlanan dram türünde olan yapımları seviyorum ve benim için izlemesi işkence olmuyor. Olay örgüsü daha detaylı işlenmeliydi tarzında yorumlar gördüm bir kaç yerde ama filminde bir süresi var ve her şeyi detaylıca anlatmak yerine mesajlar vererek anlatmak daha mantıklı oluyor. Benim açımdan olabildiğince açıklayıcı bir film olmuş.


Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)