28 Ocak 2017 Cumartesi

HYUNG - OLDER BROTHER - MY ANNOYING BROTHER

MERHABA!
İki kardeşin arasındaki nefretin nasıl sevgiye dönüştüğünü görmek ister misiniz?


Uzun bir aradan sonra tabi ki dram bir film yazısı ile dönüş yapıyorum. :)
Fakat bu dram bir aşkı konu almıyor, konusunu aile dramı diye adlandırabiliriz. Bence bu tür aile dramı diye geçen dizi-filmler daha fazla kitleye hitap ediyor ve daha gerçekçi, daha etkili bulunuyor. Çünkü aşk göreceli bir şey ve beni etkisi altına alan bir konu sizi etkilemeyebilir bu yüzden aile dramlarını işleyen dizi-filmler bir adım öndedir. Fazla uzatmadan filmimize geçelim :)

KONUSU: Doo-Sik (Jo Jung Suk) dolandırıcılıktan dolayı hapistedir. Üvey kardeşi Doo-Young (D.O) ise başarılı ve önü açıl bir judocudur. Fakat bir karşılaşma sırasında görme yetisini kaybeder ve yalnız başına yaşamaya çalışır çünkü anne ve babasını kaybetmiştir. Hapiste olan Doo-Sik kardeşine 1 sene bakmak şartıyla hapisten çıkar ve nefret ettiği kardeşinin yaşadığı eve gider.

Eğer Kore ile biraz ilgileniyorsanız EXO grubunu duymuşsunuzdur ve bu grubun bir üyesi olan D.O, grubun aktörü olarak adlandırılmaktadır. Şarkıcılık bir yana idoller arasında en iyi oyuncu D.O ve bu film ile de beni şaşırtmadı. :)

DOO-YOUNG - DO KYUNG SOO (D.O)
Parlak bir judocudur ve ailesini kaybetmiş bir şekilde yalnız yaşamaktadır. Görme yetisini kaybetmesi, yalnız yaşamını daha da zorlaştırmıştır.Üvey abisi hapistedir ve 15 yıldır onu görmemektedir









DOO-SIK - JO JUNG SUK
15 yıl önce evden kaçmıştır ve dolandırıcılıktan hapise girmiştir. Üvey kardeşinden nefret etmektedir fakat hapisten çıkması için ona ihtiyacı vardır. Kardeşinin görme yetisini kaybetmesi üzere ona 1 yıl bakmak şartıyla hapisten çıkmıştır.







PARK SHİN HYE - JUDO EĞİTMENİ
Doo-Young'un eğitmenidir. Görme yetisini kaybetmesi üzere onu yalnız bırakmamıştır.










Görüldüğü üzere konumuz dramın da dramı fakat sizi gülümseten sahneler de bolca. 
Tahmin edildiği üzere kardeşler hep nefret dolu olmayacaklar ve şöyle ki Doo-Sik kardeşine kız tavlamasını da öğretecektir. :)

Doo-Sik ummadığı bir şeyle karşılaşacak ve kendi için endişelenmeyi bırakıp kardeşini düşünmeye başlayacaktır. Dramımızın çoğu da bundan sonra yaşanacaktır. 
Kardeşinin o olmadan da kendine bakabilmesi için elinden geleni yapacaktır.
Sizi bolca güldürseler de içiniz buruk bir şekilde filmi sonlandıracaksınız maalesef.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın. 



8 yorum:

  1. Yazını okuduktan sonra izledim filmi ve çok sevdim. Sonu kötü olsa da eğlenceliydi :))

    YanıtlaSil
  2. Filmin sonunda Türk oyuncu var di degilmi ayrıntılı bilgi bulamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sonda yapılan müsabakadaki judocu Türk. :)

      Sil
    2. Adını biliyo mhsun :)

      Sil
    3. Maalesef bilmiyorum. Film sonrasında araştırdım fakat bir bilgiye ulaşamadım. Büyük ihtimal gerçek bir judocu o yüzden ayrıntı verilmemiş. :)

      Sil
  3. Birain mağduru :-/13 Şubat 2017 16:18

    Filmi anca izleme fırsatım oldu sizin yazınız da oldukça etkili oldu bu kararı vermemde.Sayfanız çok güzel olmuş hemen hemen zevklerimiz aynı bundan sonra daha sık ziyaret edicem sayfanızı çabalarınız için teşekkür ederim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim güzel sözleriniz için :)

      Sil

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)