7 Ocak 2017 Cumartesi

ONE WAY TRIP

Tek suçları kadını kurtarmaktı.

İçinizi buruk bırakacak bir film izlemek ister misiniz?

Eğer siz de benim gibi sulu göz biriyseniz dizinin başından sonuna kadar ağlamaktan bitap düşebilirsiniz.
Bu filme izleme nedenim Exo grubunun üyesi olan Suho içindi fakat Ji Soo'nun da var olduğunu gördüğümde hiç düşünmeden filme başladım. Ji Soo'nun oyunculuğunu ANGRY MOM'da çok sevmiştim.

KONUSU: Yong Bi (Ji Soo), Sang Woo (Suho), Ji Gong (Ryu Jun Yeol), Doo Man(Kim Hee Chan) yirmili yaşlarda gençlerdir. Yakın arkadaş olan bu dörtlüden Sang Woo askere gitmeye karar verir ve arkadaşları ona veda gezisi düzünlemek isterler. Tek istedikleri Pohang'a gidip sahilde gezip, güzel yemekler yemek, içki içmekti. Fakat gezileri hiçte hayal ettikleri gibi olmaz. Sahilde bir kadının yanındaki adamdan dayak yediğini görürler ve kadına yardım etmek isterler. Yapmak istedikleri bu iyilik hayatlarını değiştirecektir.


Jİ SOO (YONG Bİ)
Yong Bi biraz uçarı kaçarı bir karaktere sahiptir. Üniversite girişinde başarısız olmuştur. Ailesinden sadece yanında abisi vardır.

SUHO (SANG WOO)
Sang Woo' da üniversite sınavında başarısız olmuştur ve askere gitmeye karar verir. Çünkü ailesinden sadece büyükannesi kalmıştır ve onun da artık çalışmasını istememektedir. Bu yüzden askerden geldikten sonra memur olmak istemektedir.

RYU JUN YEOL (Jİ GONG)
Sıkı bir aileye sahip olan Ji Gong üniversite sınavına hazırlanmaktadır. 

KİM HEE CHAN (DOO MAN)
Bu dörtlünün içinde sadece üniversiteye girmeyi başaran Doo Man'dır. Babası beyzbol hocasıdır ve onun da bir beyzbol oyuncusu olmasını istemektedir.

   Sahilde yanındaki adamdan dayak yiyen kadına yardım ederken bir anda kadının ortadan kaybolması bu dörtlüyü korkutur. Çünkü haklıyken haksız bir hal almamak için polis geldiğinde kaçmaya başlamışlardır. Polis, gençleri kovalarken Sang Woo'ya araba çarpar ve Yong Bi bunun farkına vardığında polisler tarafından yakalanır. Olaylar da böylelikle başlamış olur. İyilik yapmak her zaman olumlu olarak mı bize döner? İşte bunun cevabını bulabileceğimiz bir film One Way Trip.

   Dizisi olsaydı daha anlaşılır daha çok ilgi çekerdi diye düşünüyorum. Çünkü çoğu olumsuz eleştiri de konunun işlenişi çok anlaşılır olmadığı yönünde, konu biraz havada kalmış diyebiliriz. Fakat bu, filmin olmadığını göstermez tabikide ama sadece film olduğu için konu kısıtlı kalmış diyelim. Ben bu haliyle de çok sevdim filmi ve içime yer eden filmlerden biri haline geldi.


Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)