7 Ocak 2017 Cumartesi

HWARANG

Yeni yıla yeni bir dizi ile MERHABA~
Sizlere bu yazımda bol yakışıklı hatta yakışıklı demeyelim de bol güzel erkeğin olduğu bir dizi olan Hwarang'dan bahsetmek istiyorum.



Nedeni bilmiyorum ama bu diziye karşı en ufak bir beklentim bile yoktu. Aslında oyuncuların hepsini severim ama neden böyle bir düşünceye kapıldığımı anlamış değilim. Hatta ilk bölümü iki kere yarı da bıraktım. Fakat ikinci bölümden itibaren öyle bir sardı ki dizi. Nerede o beklentisi olmayan Didem dedirtti. :)
Biraz konusundan bahsetmek gerekirse dizi Moon Lovers'a benzetilmiş çoğu kişi tarafından fakat ben o diziyi izlemediğim için bir yorum yapamayacağım. Moon Lovers'ın olduğu zamanda Moonlight Drawn by Clouds da olduğu için Moonlight'ı seçenler tayfasındandım yani :)
Hwarang'ın Moon Lovers'a benzetilme nedeni sanırım orada da bol bol prensin olmasıydı.
Bu dizimizde de güzel erkeğe gözlerimiz doymuş oluyor. :)

KONUSU: Silla Krallığında yaşamış olan bir grup savaşçının hayatları anlatılmaktadır. Güzel yüzlü gençlerden oluşan bu gruba Hwarang adı verilmiştir.
   Dizi de çok fazla karakter olduğu için ayrı ayrı gizemlerle de karşılaşmamak elde değil. Her karakterin yaşamış olduğu gizem var ve bunlar ufak ufak işlenmeye başlandı. Şuan için 6 bölüm yayınlandı ve çok sıkmadan, uzatmadan konular işlenmiş. 
   Hani her dizi de ikinci erkek sendromu yaşanır ya, bu dizi de bunu fazlasıyla yaşayacağız. Hwarang'larımızın hepsi yakışıklı evet ama Kral'ımızın ayrı bir havası var :)
   
PARK SEO JOON (MOO MYUNG)
İsmi olmayan, köylü statüsünde yaşayan biridir. Kanatlı Köpek lakabı ile bilinmektedir. Tek arkadaşı olan Mak Moon'un başkentte yaşayan ailesini bulmak için köyden ayrılıp başkente girmeyi başarırlar ve hikayemizde burada başlamış olur.















 PARK HYUNG SİK ( KRAL SAM JONG)
Silla Krallığının Kralı olmuş olsa da insanlar tarafından tanınmamaktadır, yüzünü gizlemektedir ve hatta yüzünü görenlerin ölmesi şarttır. Kral'ı saklayan Krallığın başındaki Kraliçedir. Kendini saklayarak bir hayat yaşamaktadır ama ta ki A-Ro ile tanışıncaya kadar.








 






 GO ARA(A-RO)
Farklı statülere sahip ebeveynleri olan A-Ro farklı işler yaparak, babasının yanında hayatını sürdürmektedir. Moo Myung ve Sam Jong ile tanışması hayatını hem renklendirecek hem de gizemli hale sokacaktır.








MİNHO(SUHO)
Çapkınlığıyla tanınsa da aslında hiç olmayacak bir kadını karşılıksız sevmektedir.















DO Jİ HAN (BAN - RYOO)
Çocukluğundan beri güç peşinde koşması için zorlanan biridir. Soğuk kişiliğinin altında aslında yaşamış olduğu zorluklar yatmaktadır.














V (HAN-SUNG)
Neşeli bir o kadar da sessiz sakin bir kişiliğe sahip Hwarang.
















JOO YOON-WOO(YEO WOOL)
Erkek güzeli diyeceğimiz bir Hwarang. Etliye sütlüye karışmayan bir kişidir.




















KWANG SOO- Runnig Man'ın zürafası da ilk 2 bölüm konuk oyuncu olarak dizi de yer almaktadır.
Pek çok BTS hayranı V için diziye başlayacaktır fakat V'yi çok fazla göremeyeceksiniz buna hazırlıklı olun. :(
İlk bölümü iki kere kapatmış olan ben, yayınlanan son bölümde dizinin ne zaman başlayıp ne zaman bittiğini anlamadım. Ön yargılı olmadan, sabredip dizilerimizi izleyelim. :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Sorularınız varsa sorabilirsiniz, hoşçakalın <3

7 yorum:

  1. Bende moon lovers dizisini izleyince açıkcası tarihi dizi izlemek istemiyordum diziyi cok öven de görmeyince kötü olabilecegini düśünmustum ama tan tersi cok begendim diziyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de farklı bir tarihi işledikleri için ilgimi çekmişti ve izlediğime de pişman olmadığım bir dizi oldu :)

      Sil
  2. İlk bölümde sıkıcı gibi görünsede ikinci bölümden itibaren sürükleyici... Çok beğenerek seyrettim...
    👏👏

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten sıkıcı bir dizi keyif vericiydi ama ben sıkıldım izlemenizi tavsiye ederim ancak hemen bitirmeye gayret etmeyin benim gibi sıkılırsınız.

    YanıtlaSil
  4. Ben daha diziyi tam bitiremedim ama herkesin dediğine göre sona doğru V ölüyormuş. Ve ben nedense dizide sevdiğim karakterlerin ölmesine dayanamıyorum. Saçma biliyorum ama Moon Lovers ta da böyle olmuştu. Nasıl izleyeceğim bilmiyorum.
    Yazı güzel olmuş bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu biraz geç gördüm, sanırım bitirmişsindir diziyi :)
      Teşekkür ediyorum güzel yorumun için~

      Sil

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)