6 Aralık 2016 Salı

IMAGINARY CAT

IMAGINARY CAT


                                                          Ah en sevimli mini dizi! :)
   Haydi şimdi bir kedinin hayatına giriş yapıyoruz ve onun bakış açısından bakarak hem eğleniyoruz hem de hüzünleniyoruz. 

   Vakit geçirmek için bir mini dizi ararken Yoo Seung-Ho'nun bu dizisine rastladım ve eğlenceli olabileceğini düşünüp hemen başladım. Benim de bir kedim var ve bu yüzden ekstra bir istek oluştu diziyi izlemek için ve iyi ki de izlemişim dediğim dizilerden oldu. 

   Konusu ise; Hyung Jong-Hyun(Yoo Seung-Ho) bir webtoon yazarıdır. Sadece webtoon yazarı olarak yaşamak istemektedir ama bu pek mümkün olmadığı için bir kitapevinde yarı zamanlı olarak çalışmaktadır. Bir de Boggil adında kedisi var. Kedisiyle yağmurlu bir günde sokakta karşılaşmıştır ve onu en iyi arkadaşı yapmıştır. 

   Dizi eğlenceli 8 bölüme sahip demek isterdim ama maalesef kedimizin hayatı pek de bu eğlenceye izin vermiyor. Kısacası hem gülüp hem de ağlayacağınız bir dizi.


Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)