6 Aralık 2016 Salı

ANGRY MOM

Merhaba!
Uzun zamandır tamamlanmış bir Kore dizisi izlemiyordum. Yayınlanan dizileri takip etmekten hiç hoşlanmasam da maalesef merakıma yenik düşüp diziye başlamış bulunuyorum. Fakat tamamlanan bir diziyi izlemenin zevki çok ayrı bir şey ve hele de dizinin içine girmişseniz 2 günde bir diziyi bitirebiliyorsunuz. 
Dün başlamış olduğum Angry Mom dizisini bir 15 dakika önce bitirdim ve hemen sizlerle paylaşmak istedim. Soluksuz izlediysem boş bir dizi değildir zaten değil mi? :)
Dizi 2015'in dizisi olmasına rağmen ben daha yeni izledim. Dizi arayışına girdiğim dönemlerde pek çok kere bu diziyle karşılaşmıştım ama bir türlü başlamak gelmemişti içimden bugüne kısmetmiş diyelim. :)


KONUSU: Oh Ah Ran (Kim Yoo Jung), arkadaşına yapılan zorbalığa sessiz kalmaz ve onunla birlikte mücadele ederken tüm okları kendine çevrilmesine neden olur. Artık tüm bu zorbalıklarla kendi mücadele etmek zorundadır. Fakat Jo Kang Hee (Kim Hee Sun) kızının okulda şiddete mağruz kaldığını öğrenir ve okula bir lise öğrencisi olarak gitmeye başlar.

   Okul temalı dizileri pek fazla tercih etmem ama bu diziye şans vermek istedim çünkü Kim Yoo Jung rol alıyor. Kim Yoo Jung'u son izlemiş olduğum Moonlight Drawn by Clouds (Ay Işığında Aşk) dizisinde çok sevdiğim için bu diziyi izlemek istedim.

   Bir Kore dizisi düşünün ve konunun işlendiği yer lise olsun. Evet sizin de aklınıza hemen zorbalıklar geldi değil mi? Bu dizimizde de zorbalıklar ele alınıyor. Ah ah sadece zorbalıklarla kalsa iyi, o kadar kötü insanı bir arada göreceksiniz ki eminim çevrenizdeki insanlara şükredeceksiniz.
Kore dizilerinde bu okullardaki şiddet olayına çok değiniliyor. Öğrencilerin birbirlerini hor görmeleri, statü farkları ile dalga geçmeleri, psikolojik şiddette bulunmaları, rüşvet karşılığı başarı sağlamaları işte bunları hep dizimizde göreceksiniz. 

   Okulun bir sahibi ve onunda okulda okuyan bir oğlu mutlaka bu tür dizilerde olur. Evet bu dizimizde de böyle bir karakter yer alıyor. Okulun başkanı olsa da öyle pasif bir karakter ki sinirlerinizi bozacak şekilde ama sakin olun okuldaki ve çevresindeki insanları gördüğünüzde öfkeniz onlara bin kat daha fazla olacaktır.

   Eğer dizimiz lise de geçiyorsa aşkta olmalı değil mi? Böyle bir beklentiyle diziye başlarsanız hüsrana uğrarsınız çünkü büyük bir aşkı ele almıyor. Küçük küçük aşklar var evet ama konu onların etrafında dönmüyor ve açıkçası bu da pek rahatsız etmedi beni çünkü konu yeterince sürükleyici ilerliyor araya bide aşkı soksalardı konudan ayrılmış olabilirdik.

Dizi 16 bölümden oluşmaktadır.


   Go Bok Dong (Ji Soo)
   Aşktan bahsetmişken bu karakterin adını geçirmezsem olmaz. Aşk konusunda en talihsizi diyebilirim.
   Eminim sizinde bu diziyle alakalı aklınızda tek kalacak yüz bu yüz olacaktır. :)
   Benim en sevdiğim karakter oldu. Dizinin ilk bölümünden itibaren seveceğimi anlamıştım. :)
   Dizi de sizi hem sinirlendirecek, hem ağlatacak, hem de güldürecek tek karakter.



Okuduğunuz için teşekkür ederim, umarım sevmişsinizdir. Hoşçakalın.

Siz de izlediyseniz ya da sormak istediğiniz bir şey varsa yorum bırakabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)