10 Aralık 2016 Cumartesi

CHEESE IN THE TRAP


MERHABA!

   Hani seveceğiniz bir diziyi hemen anlarsınız ya bende bu dizi için aynı şeyi yaşadım. Afişini gördüğümde hemen başlamak istedim eğer konusuna bakarak başlama kararı alsaydım ki alamazdım çünkü konusu çok klişe görünüyor. Fakat hiçte öyle değil! :)
   Diziyi yayındayken izlemeye başladım ve ilk bölümden gönlümü fethetti. Keşke bittiğinde başlasaydım diye kendime kızdım, neredeyse hiç bir dizi de böylesine meraklanmamıştım. Çünkü her dakikasında kuşku duyduğunuz kişi değişebiliyor bu da sizin merakınızı hep canlı tutuyor. Bir dizi bunu sağlıyorsa kesinlikle izlenmeye değer. :)

   KONUSU: Hong Seol (Kim Go Eun), sıradan bir üniversite öğrencisidir. Yoo Jung (Park Hae Jin) ise okulun en popüler, yakışıklı, zengin öğrencidir. Herkes Yoo Jung'u mükemmel olarak görmekteyken Hong Seol aslında onun hiçte göründüğü gibi biri olmadığını düşünmeye başlar.  
   Konuya baktığımızda diziyi ilginçleştiren herhangi bir özellik olmadığını görüyoruz hatta çok klişe bir konuya sahip, ezik bir kızımız ve zengin bir oğlanımız var ama kesinlikle konunun işlenişi klişe değil. Çoğu dizi ve filmlerde başrol karakterlerimizi kusursuz, iyi niyetli ve hiç kötü niyete sahip olmayan kişiler gibi görüyoruz. Fakat bu dizi de bu klişe yıkılıyor ve herkesten şüphe ediyorsunuz. Bu şüphe sadece dizi başında olan bir şey olmadığı için de heyecanınızı kaybetmenize izin verilmiyor.

   Hong Seol'a fazla iyi niyetinden dolayı o kadar sinir olacaksınız ki ama Hong Seol sizi duyacak ve ataklarda bulunacak merak etmeyin :) Ve bu sinirinizi hak eden insanları daha sonrasında fazlaca göreceksiniz.
   Yoo Jung'a ise, 'Nesin oğlum sen!?' diye bir sitemde bulunacağınızdan eminim. Çünkü karakterimiz sürekli bizim düşüncelerimizle oynayacak ve ona inandığımız an ters bir şey yaparak okları kendine döndürecek. 
   Tabi yan karakterlerimiz olmazsa olmaz. Baek In Ho ve Baek In Ha kardeşlere ben çok sinir olmuştum ama sevenleri de mevcut tabi :) Bu iki kardeşe Yoo Jung'un ailesi bir süreliğine sahip çıkmıştır ama Baek In Ho ile Yoo Jung resmen birbirlerine düşmandır. Bu düşmanlığın nedenini de öğreneceğiz tabi havada kalmayacak. :)

Dizi 16 bölümden oluşmaktadır.


Hazır Kim Go Eun'un güncel bir dizisi varken (Goblin) Cheese In The Trap'tan bahsetmenin tam zamanı diye düşündüm. :)
Aslında buradaki 4 karakterinde şuan da yayında olan birer dizisi bulunmakta ama ben sadece Goblin'i izlediğim için özellikle onu belirtmek istedim. :)


Oyuncuların Güncel Olan Dizileri

PARK HAE JIN - 7 FIRST KISSES
KIM GO EUN - GOBLIN
SEO KANG JOON - ENTOURAGE
LEE SUNG HYUNG - WEIGHTLIFTING FAIRY KIM BOK-JOO


Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın.
Sorularınız olursa lütfen sorun. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)