21 Kasım 2016 Pazartesi

SAÇ MASKESİ - WATSONS TREATMENT WAX

Selam!

   Sizlere saç bakım rutinimde olan bir üründen bahsetmek istiyorum. Özellikle saçlarının rengiyle çok oynayıp saç uçlarını parampirçik edenler derneğinin başkanı olarak sizlere sesleniyorum. :)
   Ben saçlarımın rengiyle çok oynadım daha 3 ay önce artık rengini değiştirmeyeceğim diyerek saçlarımı rahat bırakma kararı aldım. Tabi bu kararı alsam da saçlarımın yıpranmış hali yok olmadı. Liseden çıkalı 7 sene olacak ve ben 7 senedir hep saç rengimi açıp açıp farklı renkler yaptım. Son zamanlarda ise mor ve mavi renk yaptım saçlarımı ve bunun içinde çok fazla saç rengimi açmam gerekti. Renkler güzel ama yıpranması hiç güzel olmuyor. Bunun sonucunda da saçlarımı her sene kestirmek zorunda kalıyordum. Hep ense hizasında kullandığım saçlarım artık omuzlarımı da geçip göğüs hizasına geldi. Tabi bunu başarmam da ki ürünleri sizinle paylaşmazsam olmazdı ve bende ilk ürün olarak bir saç maskesini seçtim. 
Çok konuştum değil mi, haydi konumuza geri dönelim :)



   Watsons'ın bu saç maskesi uzun süredir var ama benim yaşadığım şehirde Watsons olmadığı için bir türlü temin edemiyordum. 2 ay önce gitmiş olduğum bir şehirde Watsons'a uğramıştım ve aklımda olmayan bu ürün kasa arkası ürünü olarak 7 tl'ye düşmüştü, bende hemen aldım. Saç bakımın için farklı ürünler kullanıyordum ama daha önce bir maske kullanmamıştım. Bu maskeyinin etkilerini bir kaç yerde daha okuduğum için beklentim yüksekti ve beni hayal kırıklığına uğratmadı.
   Saç uçlarım onca işlemden sonra çok kuru ve sert bir hale gelmişti. Kestirmeyi bile düşünmüştüm ama saçlarımı çok iyi bir şekilde toparladığımı düşünüyorum. Bir çok ürün kullandığım için bu ürünün etkisini görmek istedim ve sadece bunu kullanarak saçlarımı kuruladım. Etkisi gerçekten müthiş benim çalı süpürgesi gibi olan saçlarımı yumuşacık bir hale soktu.
   Kullanım olarak tek bir zorluğu var. O da temiz saça uygulayıp 10 dakika bekletmesi gerekiyor yani maske duştayken uygulanmalı. Bu biraz kullanımını zorlaştırsa da benim için pek bir sorun teşkil etmiyor. Ben haftada bir kere kullanıyorum 2 haftada bir kullanılması gerektiği yazıyor ama bir hafta 3 dk bekletip diğer hafta da 10 dk bekletiyorum. Böylece güzel bir sonuç elde ediyorum. 
   Saçlarınız kuru ve yıpranmış haldeyse bu ürüne bir şans vermelisiniz. 

Sorularınız varsa sorabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)