16 Kasım 2016 Çarşamba

SWEET STRANGER AND ME



   Merhaba arkadaşlar, sıcağı sıcağına sizi bir dizi tanıtmak istiyorum. Diziye dün başladım ve o kadar enerjisi yüksek bir dizi ki hemen sizlerle paylaşmak istedim. Henüz 8 bölüm yayınlanmış yani dizinin sonunu bilmeden size sunduğum için biraz muallakta kalmadım değil ama gerçekten izlemeye değer bir dizi olduğu için sonunu bilmeden size öneriyorum. :)
   Konu olarak değişik bir konusu var yani sizi bir yerden sonra baymıyor, tekrara düşmüyor. Kendinizi sürekli bir teori üretirken bulabilirsiniz. Sürekli bir merak içerisinde oluyorsunuz, meraklandıran bir dizi nasıl kötü olabilir ki? :)
   Şimdi yorumlarımı bırakıp asıl konusundan bahsedeyim. Hong Na Ri (Soo Ae) hostes olarak çalışmaktadır. Annesini bir trafik kazasında kaybeder ve ölüm yıldönümünde annesinin mezarına gider. Mezarın başında da genç bir adamla karşılaşır, bu adam Go Nan Gil (Kim Young Kwang) kendisini üvey babası olarak tanıştırır.
   Sizden bile genç bir üvey baba ve anneniz bundan hiç bahsetmedi, öğrenebileceğiniz hiç kimse de yok. Konu pek bir ilginç değil mi? :) Dizi gerçekten çok sevecen ilerliyor. Konu olarak da hep bir merakta bırakıp sizi de dizinin içine alıyor. Bir şeylerin doğru olmadığını biliyorsunuz ama neden olduğunu bir türlü bulamıyorsunuz.



   Ben başrolleri çok sevdim ve zaten diziyi de sevecen bir hale onlar getiriyorlar. İkisinin de hiç bir dizisini izlememiştim. Kim Young Kwang'ın D-DAY dizisini hep duymuştum, görmüştüm ama başlamamıştım ve sanırım bu gidişle başlayacağım. Neye niyet neye kısmet :)
Tabi dizinin yan karakterleri olmazsa olmazlardandır ve her dizi de olduğu gibi bol bol sinir krizlerine sokacak özelliklere sahipler.

Sizde izliyorsanız yorum bırakmayı unutmayın :)
Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)