11 Kasım 2016 Cuma

SONBAHAR MAKYAJI - Wet n Wild I'm Getting Sunburned

   Merhaba arkdaşlar, hazır sonbahara girmişken hatta son günlerde kışa doğru koşuyorken sizinle bir sonbahar makyajı adı altında bir far paletinden bahsetmek istedim. Bu far alışılmış sonbahar renklerini içermiyor ama benim son zamanlarda çok fazla kullandığım bir palet olduğu için sizlerle paylaşmak istedim hem biraz da alışılmışın dışına çıkmak gerekmez mi? :)

   Evet bahsettiğim far paleti Wet n Wild'ın I'm Getting Sunburned isimli 3'lü far paleti. Farklı bir kombinasyon olmuş dimi? :) Özellikle ilk baştaki pembe bir yadırganıyor ama ben göz pınarlarımda kullanmayı çok seviyorum.

Wet n Wild - I'm Getting Sunburned 


   Paleti ilk gördüğümde direk alıp sepetime attım ama testerı da olmadığı için az biraz tereddüte de düşmedim değil. Fakat Wet n Wild'ın farlarını kullandığım için pigmentasyonunun iyi olabileceğini düşündüm ve o tereddütü yok ettim. 
   Paletteki renkleri tek tek ele aldığımızda evet aman aman farklı bir renkleri yok ve her yerde bulunabilecek renkler gibi duruyor. Fakat her farında sürüldüğü zaman aynı rengi vermediğini ve bizi hayal kırıklığına uğrattığını biliyoruz. Bu yüzden bu farın içindeki renkler çok farklı olmasa da pigmentasyonu onu özel kılıyor. 


Kullandığım Wet n Wild'ın farlarından yola çıkarak şunu diyebilirim ki evet tozutma yapıyorlar özellikle sedefli olan farlarda bu daha fazla oluyor ama bu benim için bir sorun teşkil etmiyor çünkü renklerini çok güzel yansıtıyorlar.

Paletteki renkleri tek tek kullandığınızda da güzel sonuçlar elde ediyorsunuz, aynı anda kullandığınızda da güzel sonuçlar elde ediyorsunuz. Özellikle orta da olan koyu kahve rengi kirpik diplerinize uygulayabilirsiniz pigmentasyon olarak bunu size sağlıyor.

Bu paletle yapmış olduğum bir makyajı size göstermek istiyorum.


Palette ortada bulunan koyu kahve rengi tüm göz kapağıma uyguladım ve üzerine 3.sıradaki altın rengi hafifçe dokundurdum. Sonuç olarak biraz yeşili andırsa da renk tabi biraz daha koyu oldu maalesef ışığın gazabına uğradım biraz ama belki bir fikir olur diyerek paylaştım. :)

Fiyatından bahsetmek gerekirse de normal fiyatı 14.90 tl ama indirimde 8.90 tl kadar düşüyor ve bende bir indirim döneminde gratis'ten almıştım.


Umarım yazım hoşunuza gitmiştir ve biraz da olsa fikir vermiştir. Okuduğunuz için teşekkürler, hoşçakalın.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)