9 Kasım 2016 Çarşamba

KOZMETİK

   Ben makyaj yapmaktan keyif alanlardanım. Makyajı acele yapayım da hemen çıkayım diyemiyorum maalesef. Erken kalkmam gerekiyorsa kalkar, makyajımı sindire sindire yaparım :)

   Kozmetik ile ilgili ilk paylaşımımı muzdarip olduğum bir konu üzerinden yapmak istedim. Benim cildim aşırı yağlı ve tabi ki göz kapaklarım da aşırı yağlı bu yüzden de far bazı kullanmam Allah'ın emri oluyor :)

ESSENCE I LOVE STAGE - FAR BAZI




   Essence'in ürünlerini çok severek kullanıyorum ama bu bazı alırken çok büyük bir beklentiye girmemiştim bu yüzden de performansı beni gerçekten şaşırttı. Normalde baz kullanmadan önce farlarım göz kapağımda bozulmadan 1 saat zor duruyordu, hemen çizgilerime doluyorlardı. Bazı kullandığım da ise 5-6 saat farlarım göz kapaklarımda kımıldamadan duruyor.
   Bazı sürüp bırakmıyorum fotoğrafta olan Wet n wild'ın Creme Brulee adlı farı, bazı sabitlemek için kullanıyorum. Eğer göz kapaklarınız benim gibi aşırı yağlı değilse far ile sabitlemenize gerek kalmıyor. Şeffaf bir yapısı da olmadığı için göz kapağındaki damarlı görümü örtüyor. 


                                              

Eğer bir far bazına ihtiyacınız varsa bu ürünü size tavsiye edebilirim çünkü benim göz kapaklarımda bile işe yaradıysa eminim sizinde istediklerinizi verebilen bir baz olur.


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın.
Sorularınız varsa lütfen sorun.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)