23 Şubat 2017 Perşembe

DIADERMINE - YÜZ YIKAMA JELİ

MERHABA~
Aşırı derecede yağlı bir cilt tipine sahibim.
Durum böyle olunca da yüz yıkama jelleriyle çok haşır neşir olmak zorunda kalıyorum.
Dıadermıne'ın bu serisi de oldukça başarılı olmuş. Uzun zamandır kullanıyorum bu yüzden de bunları yorumlama zamanımın geldiğini düşünüyorum.
Jel yapısı çok akışkan olmadığı için yüzünüze uygulamanız biraz zor olabiliyor bu yüzden önce elinizde yumuşatıp daha sonra yüzünüze uygularsanız sürümü daha kolay olabiliyor.

Öncelikle neden iki çeşidini kullandığımdan bahsedeyim.
İlk aldığım ürün yağlı ciltler için olanıydı.
Gözenekleri temizleyebileceğini iddia ediyor ve bence bunu da başarıyor.
Yıkama sonrası oluşan cildimi çok seviyorum çünkü yağı arındırmanın yanında yumuşaklıkta sağlıyor.
Cildime ne yaparsam yapayım gün içinde zaten bir miktar yağlanmaya maruz kalıyorum. Bu yüzden de ekstra bir yan etkisi olmadı.
İlk başlarda sabah uyandığımda ve akşam yatmadan önce yüzümü bu jel ile yıkıyordum.
Fotoğrafta anlaşılmıyor olabilir ama bu ürün diğerine göre bitmek üzere bunu uzun süre kullandıktan sonra diğer ürünü denemek istedim. 

Yağlı ciltler için olanından memnun kaldığım için tüm cilt tipleri için olan ürününü aldım.
Cildim yağlı olmasına rağmen ara sıra pul pul derimin kalktığını görüyorum bu yüzden de tüm ciltler için olan bir jel almak istedim.
Ferahlatıcı bir özelliği olduğu doğru çünkü ilk önce kokusu ile sizi bir ferahlatıyor.
Bu ürünün akışkanlığı daha iyi o yüzden de sürümü kolay oluyor.
Akşam yatmadan önce yüzümü bununla yıkadığımda sabah cildimin daha az yağlı olduğunu fark ettim. Bu yüzden de akşamları mutlaka bu jel ile yüzümü yıkamadan yatmıyorum.
Makyajınızı temizledikten sonra da geriye kalan kalıntıları temizlemek amaçlı kullanabilirsiniz. Çünkü sadece makyaj temizleme suları yetmiyor cildimizin temizlenmesi için.
Gün içinde yüzümü yıkama ihtiyacı duyduğum zamanlar oluyor o zaman da bunu kullanıyorum. Diğerini ise sabah uyandığımda kullanıyorum ama bunun sürümü nedeniyle daha kolay geldiğini düşünüyorum ve bu yüzden de elim buna gidiyorum istemsizce :)

Sonuç olarak iki üründen de memnunum ve vaat ettiklerini yerine getiriyorlar.
Fiyat bakımından da oldukça ekonomikler 10.90 tl bir fiyatları var ve eğer indirim döneminde almaya kalkarsanız da 7.90 gibi bir fiyata düşünüyorlar.
Fiyatına bakarak performansları harika!

Önerebileceğiniz yüz yıkama ürünleri varsa yorum olarak bırakabilirsiniz. :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşaçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)