11 Aralık 2016 Pazar

GOBLIN OST - LASSE LINDH - HUSH

Hazır dizimizden bahsetmişken bu güzel ost'ları da sizlerle paylaşmak istedim.
Keyifli dinlemeler. :)



Sonsuz hayal gücü ile
Dönüş yolunda seni gördüm
Orada seninle kollarımın arasında yürüdüm
Bulanık bir karanlığın içinde
Karanlığa saklanan kimdi ?
Korkularımdan uzaklaşmıştık
Seni başka bir yerde göreceğim
Çiçekli günlerimiz olacak
Etrafında açan bütün çiçekler çok ışıltılı
Adım adım seni ve bir güneş gibi gülümsemeni özleyeceğim
Gözyaşları içinde sararıp solarken 
Etrafımdaki ışık, senin ışığın
Seninle her şey çok ışıltılı
Nasıl her şeyi arkamızda bırakacağız ?
Kalbime düşen sevginle
Sana aşık oluyorum
Kırık kanatlarla tekrar düşüyorum
Şimdi sessiz ol, meleğim
Daima seninle olacağım
Tatlı gülümsemenle, hırslı gözyaşlarınla
Soğuk gece boyunca dışarıda 
Seninle birlikte olacağım
Belki bir gün bensiz uyanacaksın
Ama sakın ağlama

Ayın yükselişte olduğu yerde bekleyeceğim
Esli günlerdeki gibi
Seninle gidebilirdim
Vaktimiz arasında 
Onlar nasılsa bizi bulamayacaklar
Benimle uzaklara gelebilirdin
Tüm gün düşlediğimiz yer orada
Şimdi sessiz ol, meleğim
Daima seninle olacağım
Belki daima kalbimde bana nefes olacaksın
Bak, bütün küçük parçaların yukarıda nasıl da parlıyorlar
Bu gece benimle uzaklara gel 
O uzaklığı düşleyeceğiz
Belki daima kalbimde bana nefes olacaksın
Bak, bütün küçük parçaların yukarıda nasıl da parlıyorlar
Bu gece benimle uzaklara gel 
O uzaklığı düşleyeceğiz
Daima!



Çok güzel değil mi? :)
Hoşçakalın <3




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)