23 Ocak 2018 Salı

MY HUSBAND OH JAK DOO

Romantik 

KONUSU: Dizi, toplumun baskısı nedeniyle aşık olmadan evlenen bir kadının etrafında dönmektedir. Ancak çok geçmeden evli çiftin arasında bir yakınlaşma başlar.

HAN SEUNG JOO - UEE
Seung Joo, bir yayın istasyonunda yapımcı olarak çalışmaktadır.
O, sadece kariyerine odaklanmıştır ve ev işlerinden hiç bir şekilde anlamamaktadır.
30'lu yaşların ortalarında bekar bir kadın olduğu için etrafındakilerden çok sık eleştiri alır. Bir gün, bu eleştirilerden kurtulmak için aşık olmadığı Oh Jak Doo ile evlenmeye karar verir.



OH JAK DOO - KIM KANG WOO
Jak Doo, dağ evinde yaşayan sessiz sakin bir adamdır.

Dizi, Mart ayında yayınlanmaya başlayacaktır.
Cumartesi 
günü ekranlara gelecektir.

Youtube kanalıma da göz atabilirsiniz. 💓


Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın. 💜

3 yorum:

  1. Selam,

    Ooooo, bu dizinin konusu ilgimi çekti. Ama teee Mart ayında yayınlacakmış tühhh...Yine de haberdar ettiğin için teşekkürler. Kesinlikle takibe alıcam bu diziyi. Başrol oyuncularını da birbirine yakıştırdım. Ayy, ne yalan söyliyeyim fazla tipçi biri olduğumdan başroller hoşuma gitmezse pek izlemesi de zevkli gelmiyor bana. Ya kızı ya erkeği yani illaki en azından birini beğenmem lazım. Bu yönüme de çok kızıyorum ama elimde değil işte. Sırf Kore filmleri için de değil bu durum yerli-yabancı tüm filmlerde böyle. Neyse, ama bu dizinin konusu şimdiden sardı beni. Umarım, izlerken de severek takip ederiz. Bi de Cuma günü yani yarın yine yeni bir dizi başlıyor. Adı "Misty" onun da konusu cazip geldi. Yarını sabırsızlıkla bekliyorum. Gerçi Misty dizisindeki başroller hafif orta yaş aralığında ama konusu farklı geldi bana. Esas kız daha doğrusu kadın demek lazım başarılı bir sunucu ve erkek de eski savcı yeni kamu savunucusu ( Her ne demekse artık? Sanırım Kore'de bu tarz bir meslek var. Benim eşim avukat hatta ona danıştım ne demek kamu savunucusu diye ama Türkiye'de böyle bir meslek tanımı olmadığını söyledi.) Konuyu dağıtmayayım, sonra kadın birgün bir cinayet davasının sanığı olunca adam karısını savunmaya başlıyor ve son derece kötü olan, sallantılı evliliklerinde bu süreç içerisinde yeniden birbirlerine aşık olucaklarmış. Konusu itibariyle beni çok cezbetti. Hatta diziyi bizzat yayınladığı kanalda internet üzerinden canlı takibini de yapmak istiyorum ama yayın saati itibariyle ve saat farkı nedeniyle zor görünüyor. Aslında klasik bekar kız-erkek bi şekilde tanışıp, evlenme konularındansa bu tarz evlenmiş ama kötü giden ilişkilerin yeniden aşka dönüşmesi ya da ilginç tanışma öykülü konular daha değişik geliyor ve izlerken de daha zevkle takip ediyorum. Bakalım, şimdilik bu iki yeni dizi kesinlikle izleyeceğim diziler listesinin başında olacaklar.

    YanıtlaSil
  2. Bu arada, youtube da hazırlamış olduğun çok güzel kore dizisi kliplerini görüyorum. Denk geldikçe hepsini izliyorum. Devamını dilerim. Hepsi çok güzeller. Tebrik ediyorum. Ayrıca, bir konuda da fikrini almak istiyorum. Daha doğrusu bir sorum olacak. Biliyorsan çok sevinicem. Epeydir internette Koreli ünlülerin röportaj ya da ödül törenlerinde falan elleriyle yaptıkları bir işaret var. Anlamını biliyor musun diye sorucaktım? Eskiden fotoğraf bile çekinirken ünlüsü-ünsüzü zafer ya da barış işareti yaparlardı ve hemen hemen tüm verdikleri pozlarda bu işareti kullanırlardı ama şimdilerde böyle işaret parmağı ve baş parmaklarıyla yaptıkları bir işaretle poz vermeye başladılar hani biz yaparız ya böyle "çok az", "bir gıdım" der gibi parmaklarımızı birleştiririz ya o tarz bir işaret gibi ama ne anlama geliyor sen biliyor musun acaba? Merak ediyorum da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum hoşuna gittiyse ne mutlu bana :)
      O işaret kalp işareti. Önceden kollarını kaldırıp başlarının üstünde birleştirip yaptıkları kalp işaretini şimdi baş parmak ile işaret parmağını birleştirip yapıyorlar. :)

      Sil

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)