16 Ocak 2018 Salı

ABOUT TIME

Romantik - Fantastik

KONUSU: Dizi, insanların yaşam sürelerini görebilme yeteneğine sahip olan bir genç kızın etrafında dönmektedir. Bir gün, onun yaşam süresini durdurabilen bir adam ile tanışır ve ona aşık olur.

LEE SUNG KYUNG - CHOI MICHAELA
Michaela, bir müzikal oyuncusudur ve insanların ne kadar süre yaşayacaklarını görebilmektedir. Bu durumu umutsuzca kabullenip hayatına devam eder.
Bir gün, onun yaşam süresini durdurabilen 
bir adam ile tanışır ve ona tutunmaya karar verir.




LEE SANG YOON - LEE DO HA
Do Ha, bir kültürel vakfın başkanıdır.
Mükemmel vasıflara sahip olsa da soğuk ve sert bir kişiliği vardır.
Farkında olmadan Michaela'nın yaşam süresini durdurabilmektedir.
Michaela'nın onu kendisine aşık etme çabalarından ve kendisini takıntı haline getirmesinden bıkmıştır.



Dizi, Mayıs ayında yayınlanmaya başlayacaktır.

Pazartesi - Salı günleri ekrana gelecektir.

Youtube kanalıma da göz atabilirsiniz. 💓

Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın. 💜

4 yorum:

  1. 1. bölümü izledim ama beni çok etkilemedi. Belki ilerledikçe severim. Bu aralar o kadar çok kore dizisi izledim ki galiba ara vermeliyim. Man from the stars , Rooftop prince ,She was pretty, Personal taste en sevdiğim diziler. Daha yeni "Are you human too?" yu izledim. o da fena değildi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle size katılıyorum. Ardı ardına çok fazla dizi izlediğim zaman ben de ara vermeliyim diye düşünüyorum ve bu diziyi de büyük bir beklenti ile beklemiştim ama hüsran oldu. Sanırım çok fazla dizi izlediğim için oldu o yüzden bir süre ara verip sonrasında tekrar şans vermek istiyorum.

      Sil
  2. Olayları bağlama kısmı oldukça uyduruk gelmişti ama yine de izlenebilir.

    YanıtlaSil
  3. Do Ha'nın hastalığının adı ne?

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)