16 Aralık 2017 Cumartesi

JUGGLERS

Romantik - Komedi
16 Bölüm
KONUSU: Dizi, bir ofisteki karmaşık işleri komediyle harmanlayarak, tüm işleri yapmaya istekli bir kadının ve her şeyi kendi yapmak isteyen bir patronun başından geçenleri konu almaktadır.

NAM CHI WON - CHOI DANIEL
Nam Chi Won, bir şirketin video işlem bölümünün başıdır ve tek düşündüğü şey işidir. 
En zor işlerin altından kalkabilecek azimde biridir ama bir o kadar da soğuk bir kişiliğe sahiptir. Çok konuşmaz ve diğer insanların ne yaptığıyla pek fazla ilgilenmez.
Tüm bunlara rağmen kadınlar tarafından hep göz hapsinde olur.


JWA YOON YI - BAEK JIN HEE
Jwa Yoon Yi, 5 yıl öncesine kadar pasif bir hayat sürdürse de 
5 yıldır bir şirkette sekreter olarak çalışmaktadır.
Özverili ve itaatkar bir kişiliğe sahip olan Yoon Yi, tüm işleri 
tek başına yapmaya istekli birisidir.


WANG JUNG AE - KANG HYE JUNG
Temiz kalpli biri olan Wang Jung Ae, insanların söylediği her şeye inanır ve bu yüzden de çevresindekileri endişelendirir. 
Bir sabah kocası yürüyüş yapmak için evden ayrılır ve bir daha da geri dönmez. 
Jung Ae, bunun üzerine 15 yıllık ev hanımlığını bırakarak iş aramaya koyulur ve bir şirkette sekreterlik yapmaya başlar.


HWANG BO YOOL - LEE WON GEUN
Hwang Bo Yool, bir şirketin spor bölümünün başı olarak çalışmaktadır ve çalıştığı şirketin kurucusunun en genç torunudur.
Sırf ailesi Bo Yool'un yanlarında olmasını istedikleri için şirkette çalıştırmaktadırlar.
Bu yüzden de eline geçen her fırsatta başını belaya sokup sorun çıkarmaktadır.
Bo Yool'un tek bir amacı vardır o da;
1 yılda 100 sekreteri istifa ettirmektir.
Fakat 89. sekretere sıra geldiğinde işi biraz zorlaşır.


Pazartesi - Salı ekranlara gelmektedir.
İyi seyirler dilerim. ^^

Youtube kanalıma da göz atabilirsiniz. 💜




Okuduğunuz için teşekkür ederim, hoşçakalın. ❤

5 yorum:

  1. Bu diziyi başından beri takip ediyorum. Hala yayında olduğu için (Pazartesi-Salı Günleri yayınlanıyor.) 8. bölüm bitti. Konu olarak tipik Kore ofis dizisi. İşkolik, patronu için her şeyi yapmaya hevesli, ufak-tefek, şirin mi şirin, iyi niyetli kızla - İşkolik, işlerini kendi yapmaya hevesli, uzun boylu-atletik, yakışıklı mı yakışıklı, iyi niyetsiz erkeğin iş hayatında yönetici-yönetici asistanı - özel hayatta ise ev sahibi-kiracı oldukları eğlenceli bir dizi. Şimdiye kadar ki bölümleri sıkılmadan izledim. Gelecek bölümleri de merakla bekliyorum. Özellikle başroldeki erkek izlemeye değer. Gerçi ben Sung Hoon'un konuk oyuncu olarak rol aldığını görünce izlemeye karar vermiştim bu diziyi ama sadece 1. bölümde kısa bir müze müdürü performansı vardı o kadar fakat esas oğlan da yakışıklılık açısından hayranı olduğum Sung Hoon'u aratmıyor. Hele hele o iri gözlükleri ve uzun-kaşe paltolarıyla böle bi dik dik bakıp, ifadesiz, soğuk bir yüzle konuşmaları yok mu gerçekten karizma ötesi yani. O kadar yakışıklı ki esas kız neredeyse yanında sönük kalıyor. Bu kızı Pride and Prejudice dizinden de biliyorum. Nedense konuşmasını sevemedim bir türlü bu kızın. Böyle bi gırtlaktan konuşuyor sanki ve itici geliyor bana. Ama mini mini, şeker kız candy. Neyse, dizi evet hoş, akıcı, izlenir falan da bu dizide benim anlayamadığım tek şey esas oğlan evlenmiş boşanmış biri. Hatta ilk bölümlerde ex-karısı da gösteriliyor az da olsa. Ama gel gör ki bu adam kadınlara karşı o kadar mesafeli, o kadar soğuk, o kadar nası denir ilgisiz ki ne ara evlenmiş. Hatta başroldeki kızla öyle garip bir ilişkisi var ki sekreteri olmasına rağmen sanki kızlarla daha önce hiç ilişkisi olmamış gibi bir izlenim uyandırıyor. Yani o evlenmiş-boşanmış kısmı pek oturmamış oğlan için. Keşke oğlan da bekar olsaydı. Daha iyi olurdu bence. Bu durum hatta sadece beni değil kızın annesini de fena üzdü:)))) Uzun lafın kısası 9. bölümü sabırsızlıkla bekliyorum çünkü 8. bölüm çok güzel bir yerde bitti:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel yorumlamışsınız teşekkür ediyorum bu güzel yorum için ve esas kızla ilgili düşünceleriniz tam da beni anlatmış. :) Bende bir türlü ısınamadım ama Allah'tan diziyi de bırakasım gelmedi çünkü bir dizi/film de sevmediğim biri olursa o diziyle hemen ilişkimi keserim :/ Sanırım konu ve işleyişten dolayı diziye hala devam ediyorum (esas kıza rağmen) :)
      Oğlanımızı da tipik Kore erkeği yapmışlar; soğuk, vurdum duymaz ama bir o kadar da çekici. :)

      Sil
  2. Asıl ben teşekkür ediyorum yorumumu beğendiğiniz için. Ayrıca bloğunuz da çok hoş. Tam bir Koresever olarak sitenize girip, dizilerle/filmlerle ilgili yorumlar yapmak benim için bir zevk olacak. Başarılarınızın devamını diliyorum. Arada gidip I am not a Robot dizisine de bakınıyorum ama nedense o dizi pek sarmıyor böyle fütüristik konular çok ilgimi çekmiyor romantik komediler/ofis/dramalar daha hoş geliyor bana Kore dizi/filmlerinde. Neyse tekrar Jugglers'e gelecek olursak bir de esas kızın kankilerinden erkek kılıklı bir kızımız var ki 8 bölüm bitti ama ben hala erkek mi kız mı bir türlü karar veremiyorum o kıza???? Yani sesi evet kız sesi ama saç kesimi, maskülen giyim tarzı ve giyim tarzıyla uyumlu erkeksi tavırlarıyla o kızı? çözemedim gitti. Üçünün de bir arada olduğu geniş açılı çekimlerde bildiğin erkek sanırsın kızı. Ayy her neyse tarzı bu sanırım kızçenin. Ayrıca, oğlu boyunca olan ve kocası evi terk edince sonradan sonraya iş hayatına atılan Ajummaya 20'lik oğlanı ne diye ayarlamaya çalışıyorlar orası da ayrı bir muamma tabii. Yani tamam kadıncağız bir akşam ızgara bütün balığın kılçıkları en kolay nasıl çıkarılır gösterdi diye hooppp 2 numaralı "Chaebol'lu" evli-çocuklu kadına aşık ettirdiler bir çırpıda. Kimse yanlış anlamasın ben hiçbir şekilde evli-çocuklu ya da boşanmış insanları eleştirmek adına söylemiyorum ama bu dizide öyle garip aşk eşleşmeleri yapılıyor ki. O oğlan da henüz çok genç ve neredeyse esas oğlan kadar yakışıklı sayılır ama dengi o kadın olmamalı diye düşünüyorum. Hele hele sabahları ofise bi şen-şakrak girmeleri yok mu beni benden alıyor ve tüm mesaisini odasında bilgisayar oyunu oynayarak geçirip, esas oğlanımızı kıl etmekle uğraşıyor. Gerçi esas oğlumuz da zaten herşeye kıl oluyor orası ayrı.Bakalım ilerleyen bölümler ne gösterecek.

    YanıtlaSil
  3. Bu arada başta sizin olmak üzere herkesin Yeni Yılını şimdiden kutluyor, sağlıklı, mutlu, başarılı ve huzurlu bir 2018 diliyorum. Allah herkesin gönlüne göre versin, ne dileğiniz varsa gerçekleşsin. MUTLU YILLAR.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrardan teşekkür ederim :) Bende I am not a robot'u izliyorum ama dizi de başka birileri oynamış olsaydı izlemeyeceğim türden bir dizi olurdu. Fantastik türündeki yapımları severim ve Kore bu yönden oldukça başarılı ama robot ile fantastiklik olmasaymış keşke :)
      Bu dizi de dahil şu an için beni tam anlamıyla içine hapseden bir dizi yok maalesef :/ Hwayugi'yi heyecanla bekliyordum ve iyi de bir başlangıç yaptı ama o montaj hatasıyla ara vermesi büyük hata oldu :(
      2018 de daha güzellerini izleriz inşallah :)
      Bende yeni yılınızı kutluyorum umarım sizinde tüm dilekleriniz 2018 yılında gerçekleşir :)

      Sil

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)