20 Aralık 2016 Salı

LOREAL PARİS 3 ETKİLİ GÜNLÜK NEMLENDİRİCİ

MERHABA! 

Bu yazımda sizlere yağlı ciltlerin dramından bahsetmek ve eğer yağlı bir cilde sahipseniz size günlük nemlendirici önermek istiyorum.

Benim cildim aşırı diyebileceğim kadar yağlıdır ve bu yüzden nerdeyse yağlı cilde sahip herkesin yaptığı gibi nemlendiriciden uzak duranlardandım. Bu yanlış düşünceye sahip olan tek ben olamam ama değil mi? :)
Özellikle kış mevsimine de girmiş bulunmuşken, yağlarımızın biraz da olsa azalmasını umarken bu nemlendirici cildinize iyi gelebilir.

Cildimi jellerle ve toniklerle temizlesem de nemlendiriciye ihtiyacım olduğunu düşünmeye başlamıştım çünkü burun ve kaş ortamda kuruluk mu bilemediğim böyle soyulmalar meydana gelmeye başlamıştı.
Bu yüzden bu nemlendiriciyi satın aldım. Öncesinde bir araştırma yapmamıştım, indirim zamanında Gratis'e gittiğim bir günde gördüm ve almaya karar verdim.








3 etkili demesinin nedeni ise; yağlandırmadan nemlendirmek, yumuşaklık vermek ve son olarak da ışıltılı bir tene sahip olmanızı sağlamak.







 Gündüz kullanımı önerilse de bazen gece cildimi temizledikten sonra da
sürdüğüm oluyor.
   Özellikle bir yüz temizleme jeli ile yüzünüzü temizledikten sonra uygulamalısınız. Eğer makyaj altına uygulamayı düşünürseniz de bir baz görevi görebilir.




Karma cilde uygun olduğu için yapı olarak ağır bir yapıya sahip değil. Bu yüzden cildinizde ağırlık yapmayarak güzelce emilmesini sağlıyor. Kokusu çok hoş tanımlayamadığım bir kokusu var :)
Cildinizi yumuşatmada başarılı en azından benim cildim fark edebileceğim bir şekilde yumuşuyor.

Eğer karma bir cilde sahipseniz bu nemlendiriciyi size önerebilirim. Benim yağlı cildime iyi geldiyse kesinlikle size de iyi gelebilir. Benim yüzümde sivilce, siyah nokta gibi şeyler oluşturmadı.
İndirimde 18 tl'ye almıştım ve indirimsiz hali ise 22 tl gibi bir şeydi tam hatırlamasam da.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, sorularınız olursa lütfen sorun.
Hoşçakalın <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)